Obchodní podmínky
I. VYMEZENÍ NĚKTERÝCH POJMŮ
Prodávající: dodavatel zboží prostřednictvím internetové stránky e-shopu www.freshery.cz je společnost Freshery s. r. o., se sídlem Rožňavská 8, Bratislava – městská časť Ružinov, 82104, IČO: 53434021, DIČ: 2121421368, zapsaná v obchodním registru Okresního soudu Bratislava 1, Oddíl: Sro, Vložka číslo: 149065/B
Kontaktní údaje:
Tel.:+421 908 020 212
e-mail: info@freshery.eu
(dále jen „Prodávající“).
Kupující: koncový zákazník – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nekoná v rámci předmětu svojí podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání, která prostřednictvím e-shopu vytvořila objednávku, ledaže by šlo o právnickou osobu anebo by si Kupující ve svojí objednávce zvolil možnost nákupu na firmu, čímž potvrzuje, že smlouvu s Prodávajícím neuzavírá jako spotřebitel. V takovém případě součástí kupní smlouvy nejsou podmínky uvedené v čl. V. (odstoupení od smlouvy), s výjimkou práva Prodávajícího k odstoupení od smlouvy, ani v čl. VI. (reklamační pořádek).
E-shop: elektronický obchod umístěný na webové adrese www.freshery.cz, prostřednictvím kterého si Kupující objednává zboží u Prodávajícího.
Ceny v e-shopu jsou konečné.
Ceny zboží v e-shopu jsou uvedené včetně DPH a všech dalších daní a poplatků, které musí Kupující zaplatit. V případě, že zboží se prodává v zálohovaných obalech, k ceně zboží bude připočítána hodnota zálohovaného obalu, který může být Kupujícím vrácen osobně při jeho následující objednávce, včetně zaslání tohoto obalu na adresu Prodávajícího: Freshery s.r.o., Rožňavská 8, Bratislava – městská část Ružinov, 82104, přičemž v těchto případech bude Kupujícímu hodnota zálohovaného obalu vrácena. To, zda je zboží baleno v zálohovaném obalu, je vždy uvedeno v objednávce.
Zboží: produkty nabízené k prodeji na stránkách e-shopu. Prodávající si vyhrazuje právo omezit u konkrétního zboží maximální počet nákupů, které může realizovat jednotlivý Kupující, a to z důvodu zajištění spravedlivé možnosti nákupu všech Kupujících.
Objednávka: vzniká potvrzením procesu objednávání v e-shopu výběrem produktů Kupujícím, včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře.
Kupní smlouva: kupní smlouva uzavřená prostřednictvím e-shopu se považuje za uzavřenou potvrzením objednávky Prodávajícím, ledaže by součástí objednávky bylo zboží, kterého cenu vzhledem k jeho povaze nemožno určit vpřed, kdy k uzavření smlouvy dochází až potvrzením souhlasu Kupujícího s výslednou cenou takového zboží. Takto uzavřenou smlouvu je možné měnit jen na základě vzájemné dohody mezi Kupujícím a Prodávajícím. Neoddělitelnou součástí kupní smlouvy mezi Prodávajícím a Kupujícím jsou tyto obchodní podmínky.
Registrace: pro nakupování v e-shopu Prodávajícího není nevyhnutné vytvoření si osobního účtu zákazníka v e-shopu. Prostřednictvím registrace si však Kupující může spravovat svoje objednávky, doplňovat si kredit a využívat bonusové kredity apod. Bližší podmínky registrace a využívání osobního účtu jsou uvedeny níže.
II. NĚKTERÁ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
Práva a povinnosti Kupujícího:
Kupující je povinen zaplatit Prodávajícímu dohodnutou cenu za zboží a případné přepravné.
Kupujícímu se důrazně doporučuje obeznámit se před vytvořením objednávky s popisem a vlastnostmi zboží, všemi dostupnými informacemi o zboží, stejně jako všeobecnými obchodními podmínkami a reklamačními podmínkami zveřejněnými v e-shopu (odesláním objednávky Kupující potvrzuje, že se s všeobecnými obchodními podmínkami a reklamačními podmínkami obeznámil).
Vzhledem k tomu, že zboží nabízené v e-shopu může podléhat rychlému zkažení, Kupujícímu se důrazně doporučuje převzít objednané zboží v dohodnutém termínu. V případě doručení kurýrem zboží bude nepřevzato při prvním pokusu o doručení, zboží bude připraveno k převzetí na druhý den. V případě, že Kupující zboží bezdůvodně nepřevezme, Prodávající je oprávněn uplatnit vůči Kupujícímu nárok na úhradu škody, která mu v této souvislosti vznikne.
Kupujícímu se při přebírání zboží od dopravce doporučuje prohlédnout stav zásilky a v případě známek jejího zjevného poškození informovat bezodkladně příslušného dopravce a Prodávajícího.
Práva a povinnosti Prodávajícího:
Prodávající je povinný dodat Kupujícímu zboží v množství a ceně uvedené v kupní smlouvě, nejpozději spolu se zbožím zaslat Kupujícímu fakturu za zboží a dokumenty nevyhnutelné k řádnému užívání objednaného zboží.
Uzavřením kupní smlouvy Kupující souhlasí s tím, aby mu Prodávající poskytl vyhotovení kupní smlouvy, resp. potvrzení o jejím uzavření, v elektronické podobě, jejíž součástí je potvrzení objednávky, faktura vystavená elektronicky (ledaže by si Kupující výslovně vyžádal zaslání faktury v listinné podobě) a tyto obchodní podmínky, které budou Kupujícímu zpřístupněny v trvale uchovatelné podobě.
III. DODACÍ PODMÍNKY
Zboží Prodávající dodává externí kurýrní společností.
Cena dopravy je … Na výběr má kupující následující dny doručení:
UTERÝ – ČTVRTEK (v těchto dnech doručuje zboží partnerská kurýrní společnost)
Zboží, které si do vaší objednávky volíte, má různé hmotnosti:
při hmotnosti objednávky do 10kg je cena dopravy …,
při hmotnosti objednávky nad 10kg je cena dopravy …,
V tomto případě má cena dopravy v sobě započtený poplatek za službu donášky kurýrní společností a obalový materiál. V případě, že budete mít objednávku v takovém objemu, že k jejímu zabalení bude potřebná víc než jedna krabice, cena každé další krabice se nepočítá do objednávky.
Při nákupu s donáškou přes externí kurýrní společnost a s volbou dobírky je možné platit v hotovosti / platební kartou při přebírání zboží od kurýra nebo můžete platit platební kartou vpřed.
IV. PLATEBNÍ PODMÍNKY
Způsob úhrady: Zboží lze uhradit několika způsoby:
Bezhotovostní platbou prostřednictvím platební brány Global payments.
Platit můžete kurýrovi na dobírku za poplatek.
V. PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Účelem práva na odstoupení od smlouvy podle zákona č. 102/2014 Z. z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozních prostor prodávajícího a o změně doplnění některých zákonů (dále jen „Zákon“) je poskytnout Kupujícímu možnost seznámit se s tovarem za stejných podmínek jako při nákupu v kamenném obchodě. Právo na odstoupení od kupní smlouvy však nemožno chápat jako právo na bezplatné zapůjčení zboží.
Avšak Prodávající nabízí ve svém e-shopu převážně potraviny.
Kupující nemá ze zákona právo odstoupit od smlouvy (stornovat objednávku) před jejím doručením nebo po jejím doručení bez udání důvodu jestliže jde o zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkažení, nebo zboží uzavřené v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušený. V případě, že s dodaným zbožím nejste spokojený, okamžitě nás o tom informujte.
V případě ostatních druhů tovaru má Kupující právo odstoupit od kupní smlouvy ohledně takovéhoto zboží nejpozději do 7 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží. K odstoupení od smlouvy může Kupující využít formulář: Odstoupení od kupní smlouvy, který je uvedený na konci těchto podmínek, a zaslat jej Prodávajícímu spolu s vráceným zbožím. Pro plynulejší vybavení odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat vyplněný formulář i na e-mail Prodávajícího.
Prodávající vrátí zaplacenou cenu za zboží včetně nákladů na jeho dodání na číslo účtu Kupujícího do 14 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy. Podmínkou vrácení kupní ceny je doručení vráceného zboží Kupujícímu.
Vrácené zboží je Kupující povinen vrátit výhradně na adresu:
Freshery s.r.o., Rožňavská 8, Bratislava 82104
Náklady na vrácení zboží Prodávajícímu snáší Kupující.
Prodávající upozorňuje, že poukázání případných slevových kupónů Kupujícímu je jednostranným právním úkonem Prodávajícího. Jestliže Kupující odstoupí od kupní smlouvy ohledně zboží, na jehož úhradu použil úplně nebo částečně slevový kupón, nemá nárok na přeplacení slevového kupónu v penězích ani na jiné náhrady. Kupující má právo vždy jen na vrácení skutečně zaplacené kupní ceny a nákladů na dodání tovaru.
Jestliže je hodnota vráceného tovaru snížená v důsledku zacházení s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, může Prodávající uplatnit vůči Kupujícímu právo na náhradu škody. Prodávající je v tomto případě povinen vzniklou škodu prokázat.
Smluvní strany se uzavřením kupní smlouvy dohodly, že i Prodávajícímu přináleží právo na odstoupení od kupní smlouvy (storno objednávky) za následujících podmínek. V případě, že si Kupující zvolil způsob platby kupní ceny za objednané zboží na dobírku, je Prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, jestliže si Kupující nepřevezme objednané zboží řádně a včas nebo jestliže se objednané zboží vrátí zpět Prodávajícímu po neúspěšném pokusu o jeho dodání kupujícímu. V případě, že si Kupující zvolil způsob úhrady kupní ceny platební kartou, je Prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, jestliže neobdrží od Kupujícího úhradu kupní ceny za objednané zboží do jednoho dne ode dne uzavření kupní smlouvy. Prodávající je dále oprávněn odstoupit od kupní smlouvy tehdy, jestliže už se objednané zboží nevyrábí nebo nedodává anebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží, případně jestliže během přípravy zboží k odeslání dojde k jeho náhodnému poškození či zničení.
VI. REKLAMAČNÍ ŘÁD
Prodávající zodpovídá za to, že zboží je v okamžiku jeho převzetí Kupujícím a následně během zákonem stanovené záruční doby, bez vad. Prodávající zejména zodpovídá za to, že zboží má v čase jeho převzetí Kupujícím a následně během záruční doby jakost a vlastnosti, které si smluvní strany dohodly, případně pokud takovéto dojednání chybí, jakost a vlastnosti, které Prodávající opsal nebo které Kupující očekával vzhledem k povaze zboží, stejně jako vzhledem k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží stejného druhu běžně používá, že zboží je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a že toto zboží vyhovuje požadavkům všeobecně závazných právních předpisů. V opačném případě má zboží vady.
Kupující je oprávněn uplatnit nároky ze zodpovědnosti za vady zboží během zákonem stanovené doby, která je 24 měsíců od převzetí zboží, s výjimkou potravin. V případě potravin, které se rychle kazí, si Kupující musí uplatnit reklamaci nejpozději v den následující po koupi. U ostatních potravin, kde je uvedeno datum minimální trvanlivosti, je záruční doba platná do tohoto data, nejvíc však po dobu 24 měsíců od převzetí zboží.
Kupujícímu se doporučuje zboží okamžitě po jeho převzetí prohlédnout a přesvědčit se o jeho kvalitě, vlastnostech a množství.
Jestliže zboží nemá vlastnosti uvedené v prvním odstavci tohoto článku obchodních podmínek, přičemž vadu je možné odstranit, má Kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Kupující může namísto odstranění vady požadovat též výměnu tovaru, anebo jestliže se vada týká jen součásti zboží, výměnu součásti, jestliže tím Prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnost vady. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit závadné zboží za bezzávadné, jestliže to Kupujícímu nezpůsobí závažné těžkosti.
Jestliže jde o vadu, kterou nemožno odstranit a která brání tomu, aby se zboží mohlo řádně užívat jako zboží bez vady, má Kupující právo na výměnu zboží anebo má právo odstoupit od kupní smlouvy. Ta samá práva přísluší Kupujícímu, jestliže jde sice o odstranitelné vady, jestliže však Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad zboží řádně užívat.
Jestliže Kupující neuplatní právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, ani neodstoupí od kupní smlouvy, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že jde o neodstranitelnou vadu.
Jestliže zboží prodávané za nižší cenu nebo použité zboží má vadu, za kterou Prodávající zodpovídá, má Kupující namísto práva na výměnu zboží právo na přiměřenou slevu z ceny zboží.
Nároky ze zodpovědnosti za vady může Kupující uplatnit u Prodávajícího následujícími způsoby:
Zasláním reklamace Prodávajícímu na adresu Freshery s.r.o., Reklamační odd., Rožňavská 8, Bratislava 82104 nebo zasláním reklamace na e-mailovou adresu Prodávajícího, k čemu může Kupující využít vzorový reklamační formulář umístěný na konci těchto podmínek. Spolu s popisem vady Kupující Prodávajícímu oznámí, jaký nárok si zvolil a pošle aktuální fotografii vadných produktů. Svoji volbu není oprávněn bez souhlasu Prodávajícího dodatečně měnit. To neplatí, jestliže Kupující žádal opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná.
Zboží odevzdané k reklamaci by mělo být z hygienických důvodů čisté, v opačném případě může Prodávající reklamaci odůvodněně zamítnout.
Prodávající namísto záručního listu vystavuje doklad o koupi zboží.
Prodávající Kupujícímu na jeho žádost vydá písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem.
Prodávající Kupujícímu písemně potvrdí, kdy došlo k uplatnění nároku Kupujícího, stejně tak vykonání opravy a dobu jejího trvání, co je obsahem reklamace a jaký způsob vybavení reklamace Kupující požaduje. Po vybavení reklamace Prodávající Kupujícímu písemně potvrdí datum a způsob vybavení reklamace, případně vystaví potvrzení o vykonání opravy a čase jejího trvaní nebo písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 dnů a v případě, kdy posouzení vady vyžaduje technické zhodnocení stavu zboží, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.
Náklady na doručení reklamovaného zboží Prodávajícímu Prodávající Kupujícímu proplatí v případě, že reklamace bude vyhodnocena jako oprávněná.
V případě, že bude reklamace vybavena dodáním nového zboží, dochází okamžikem dodání nového zboží Kupujícímu k převodu vlastnického práva k vadnému zboží na Prodávajícího. V případě, že reklamace bude vybavena poskytnutím přiměřené slevy Kupujícímu nebo Kupující odstoupí od kupní smlouvy, Prodávající mu vrátí příslušné peněžní prostředky převodem na bankovní účet Kupujícího.
Na dárky a další bezplatná plnění, která jsou poskytována úplně zadarmo, není možné uplatňovat jakékoliv nároky Kupujícího vyplívající ze zodpovědnosti za vady. Prodávající nezodpovídá za vady, pro které byla mezi smluvními stranami dojednána nižší cena tovaru.
VII. REGISTRACE V E-SHOPU A VYUŽÍVÁNÍ UŽIVATELSKÉHO ÚČTU
Návštěvník e-shopu má v rámci svojí objednávky anebo mimo objednávky možnost registrovat se v e-shopu a stát se tak registrovaným uživatelem (dále jen „Registrovaný uživatel“).
Registrace v e-shopu je podmínkou uzavření bezúplatné smlouvy o poskytování služeb spojených s registrací, které spočívají ve vytvoření uživatelského účtu v e-shopu, v získání možnosti spravovat objednávky v prostředí on-line, v získání možnosti uskutečňovat budoucí nákupy bez nutnosti opakovaného zadávání kontaktních údajů, v získání možnosti sledovat historii nákupů, v získání možnosti uschovávat u Prodávajícího zálohu k úhradě kupní ceny v rámci budoucích nákupů ve formě kreditu a v získání možnosti stát se součástí věrnostního bonusového programu ve smyslu pravidel dostupných na stránkách https://www.freshery.eu/vernostny-bonusovy-program (které jsou neoddělitelnou součástí těchto podmínek), tj. služeb, které by bez registrace v e-shopu nebylo možné poskytnout.
Registrovaný uživatel snáší jen cenu za použití prostředků dálkové komunikace, které použije při přístupu k e-shopu a při registraci.
Kliknutím na tlačítko „Registrovat se v registračním formuláři v e-shopu návštěvník e-shopu potvrzuje, že se obeznámil s těmito podmínkami a projevuje svůj zájem o uzavření výše uvedené smlouvy, která se uzavírá potvrzením Prodávajícího o dokončení registrace.
Případné komplikace při registraci v e-shopu nebo chyby spojené s uživatelským účtem může Registrovaný uživatel nahlásit Prodávajícímu, který však nezodpovídá za to, že jeho systém, tedy i uživatelský účet, bude dostupný nepřetržitě, především z důvodů potřebných aktualizací a nutných oprav softwarového a hardwarového vybavení.
Uživatelský účet Registrovaného uživatele je chráněn přihlašovací emailovou adresou a heslem. Za zabezpečení přihlašovací emailové adresy a hesla před ztrátou a zneužitím zodpovídá Registrovaný uživatel. Registrovaný uživatel zodpovídá zároveň za zabezpečení karty před ztrátou a zneužitím. Případné ztráty či zneužití musí být bezodkladně ohlášené Prodávajícímu, který na základě takovéhoto oznámení zajistí blokaci účtu.
Registrovaný uživatel může svůj uživatelský účet v e-shopu kdykoli a bez jakýchkoliv omezení zrušit, tj. vypovědět smlouvu o poskytování výše uvedených služeb spojených s registrací, přičemž smlouva zaniká k poslednímu dni v měsíci, ve kterém Registrovaný uživatel doručil Prodávajícímu svoji písemnou výpověď.
Bonusové kredity se Registrovanému uživateli poskytují s rozvazovací podmínkou, že tyto kredity musí být použité k nákupu zboží nejpozději ve lhůtě 1 roku od jejich připsání na konto Registrovaného uživatele. Pokud tedy Registrovaný uživatel bonusové kredity v uvedené lhůtě nevyužije, uplynutím 1 roku od jejich připsání na konto propadají v prospěch Prodávajícího.
Uživatelský účet může na žádost Registrovaného uživatele zrušit i Prodávající. Postupy a práva Registrovaného uživatele podle čl. V, VI a IX. těchto podmínek platí obdobně.
Prodávající může od výše uvedené smlouvy o poskytování služeb spojených s registrací odstoupit a uživatelský účet Registrovaného uživatele zrušit, pokud Registrovaný uživatel tento účet déle než 1 rok nevyužívá nebo v případě, že Registrovaný uživatel hrubým způsobem poruší své povinnosti vyplývající z těchto podmínek.
Ukončením smlouvy o poskytování služeb spojených s registrací bez náhrady zanikají jakékoliv nevyčerpané výhody spojené s registrací v e-shopu, s výjimkou nespotřebovaného kreditu, který bude Registrovanému uživateli vrácen, kromě bonusového kreditu poskytnutého v souladu s věrnostním bonusovým programem, který se neproplácí v penězích a propadá v prospěch Prodávajícího.
VIII. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Zpracování osobních údajů při uzavření kupní smlouvy
Prodávající upozorňuje, že při uzavření kupní smlouvy dochází k zpracování identifikačních a kontaktních údajů, které Kupující zadal ve své objednávce, a to za účelem plnění práv a povinností vyplývajících z kupní smlouvy, která je též právním základem zpracování údajů pro daný účel zpracování. Kupující bere na vědomí, že bez dobrovolného poskytnutí těchto údajů by uzavření a plnění kupní smlouvy nebylo možné. Osobní údaje pro účely plnění kupní smlouvy budou zpracovány po dobu trvání zákonem stanovených povinností Prodávajícího vyplývajících ze všeobecně závazných právních předpisů, zejména z občanského zákoníku, zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku anebo smlouvy uzavřené mimo provozních prostor prodávajícího, zákona o archivech a registraturách, zákona o účetnictví a zákona o DPH, tj. minimálně po dobu 10 let. Zpracováním osobních údajů Kupujícího může být pověřený poskytovatel eshopového řešení při zajištění řádného provozu eshopu a správce CRM systému Prodávajícího, poskytovatel účetních služeb při zaúčtování daňových dokladů Prodávajícího nebo poskytovatel doručovacích služeb při doručení objednaného zboží. Při zpracování osobních údajů Kupujícího pro účely kupní smlouvy nebude docházet k automatizovanému rozhodování ani k profilování, přičemž Prodávající nemá v úmyslu poskytnout osobní údaje do třetí země, mezinárodní organizaci ani 3. osobám, s výjimkou zprostředkovatele. Kupující má především právo požadovat od Prodávajícího přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo vymazání, případně omezení zpracování, právo namítat proti zpracování, stejně jak právo podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů, jestliže Prodávající postupuje při zpracování osobních údajů v rozporu s všeobecně závaznými právními předpisy. Možnost nákupu zboží v e-shopu není primárně určena pro Kupující mladší než 16 let.
Zpracování osobních údajů při registraci v e-shopu
Osobní údaje Registrovaného uživatele dobrovolně poskytnuté při registraci v e-shopu, tj. identifikační a kontaktní údaje Registrovaného uživatele, budou zpracovány za účelem uzavření a plnění smlouvy o poskytování výše uvedených služeb ve smyslu čl. VII, která je též právním základem zpracování údajů pro daný účel zpracování. Registrovaný uživatel bere na vědomí, že bez dobrovolného poskytnutí těchto údajů by poskytování služeb spojených s registrací v e-shopu nebylo možné. Osobní údaje pro účely poskytování služeb spojených s registrací budou zpracovány po dobu trvání zájmu Registrovaného uživatele o využívání služeb spojených s registrací, tedy po dobu trvání účelu jejich zpracování. Zpracováním osobních údajů Registrovaného může být pověřen poskytovatel e-shopového řešení při zajištění řádného provozu e-shopu a správce CRM systémů Prodávajícího. Při zpracování osobních údajů Registrovaného uživatele pro účely poskytování služeb spojených s registrací nebude docházet k automatizovanému rozhodování ani k profilování, přičemž Prodávající nemá v úmyslu poskytnout osobní údaje do třetí země, mezinárodní organizace ani 3. osobám, s výjimkou zprostředkovatele. Registrovaný uživatel má především právo požadovat od Prodávajícího přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, vymazání (spojené se zrušením registrace) anebo přenos k jinému provozovateli, případně omezení zpracování, právo namítat proti zpracování, stejně jako právo podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů, jestliže Prodávající postupuje při zpracování osobních údajů v rozporu se všeobecně závaznými právními předpisy. Možnost registrace v e-shopu není primárně určena pro osoby mladší než 16 let.
Zpracování osobních údajů v souvislosti se zasíláním newslettru
Osobní údaje návštěvníka e-shopu v rozsahu e-mailové adresy mohou být zpracovány taktéž za účelem zasílání obchodních oznámení Prodávajícího (newsletter), kdy právním základem zpracování těchto údajů je:
oprávněný zájem Prodávajícího spočívající v propagaci svého zboží po tom, co Kupující uskuteční svůj nákup v e-shopu, kdy k zasílání newslettru dochází v souladu ust. § 62 ods. 3 zákona č. 351/2011 Z. z., zákona o elektronických komunikáciách. Kupující má přitom možnost zrušit odběr newslettru při uskutečnění objednávky a následně kdykoliv po kliknutí na aktivní odkaz umístěný na konci každého newslettru anebo na základě písemné žádosti zaslané na e-mailovou adresu Prodávajícího,
souhlas návštěvníka e-shopu, který není existujícím zákazníkem Prodávajícího, udělený ve smyslu § 13 ods. 1 písm. a) zákona č.18/2018 Z.z. ve spojení s ust. čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia č. 216/679 (GDPR), který může být kdykoliv odvolaný kliknutím na aktivní odkaz umístěný na konci každého newsletteru anebo na základě písemné žádosti zaslané na e-mailovou adresu Prodávajícího.
Osobní údaje budou zpracovány po dobu trvání zájmu adresáta newslettru (dotčené osoby) o zasílání newslettru Prodávajícího, tedy po dobu trvání účelu jejich zpracování. Zpracováním osobních údajů dotčené osoby může být pověřen zprostředkovatel, který pro Prodávajícího a jeho účely zajišťuje nebo může zajišťovat webhostingové služby, správu těchto webových stránek, správu CRM systémů Prodávajícího, správu newsletterových kampaní Při zpracování osobních údajů dotčené osoby nebude docházet k automatizovanému rozhodování ani k profilování, přičemž Prodávající nemá v úmyslu poskytnout osobní údaje do třetí země, mezinárodní organizaci ani 3. osobám, s výjimkou výše uvedených zprostředkovatelů.
Dotčená osoba má především právo požadovat od Prodávajícího přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo vymazání, případně omezení zpracování, právo namítat proti zpracování, právo na přenosnost údajů k jinému provozovateli, stejně jak právo podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů, jestliže Prodávající postupuje při zpracování osobních údajů v rozporu se všeobecně závaznými právními předpisy. Newsletter není primárně určen pro dotčené osoby mladší než 16 let.
Osobní údaje Registrovaného uživatele dobrovolně poskytnuté při registraci v e-shopu budou zpracovány za účelem uzavření a plnění smlouvy o poskytování výše uvedených služeb ve smyslu čl. VII, která je též právním základem zpracování údajů pro daný účel zpracování. Registrovaný uživatel bere na vědomí, že bez dobrovolného poskytnutí těchto údajů by poskytování služeb spojených s registrací v e-shopu nebylo možné. Osobní údaje pro účely poskytování služeb spojených s registrací budou zpracovány po dobu trvání zájmu Registrovaného uživatele o využívání služeb spojených s registrací, tedy po dobu trvání účelu jejich zpracování. Zpracováním osobních údajů Registrovaného uživatele může být pověřen poskytovatel e-shopového řešení při zajištění řádného provozu e-shopu a správce CRM systémů Prodávajícího. Při zpracování osobních údajů Registrovaného uživatele pro účely poskytování služeb spojených s registrací nebude docházet k automatizovanému rozhodování ani k profilování, přičemž Prodávající nemá v úmyslu poskytnout osobní údaje do třetí země, mezinárodní organizaci ani 3. osobám, s výjimkou zprostředkovatele. Registrovaný uživatel má především právo požadovat od Prodávajícího přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, vymazání (spojené se zrušením registrace) nebo přenos k jinému provozovateli, případně omezení zpracování, právo namítat proti zpracování, stejně jak právo podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů, jestliže Prodávající postupuje při zpracování osobních údajů v rozporu se všeobecně závaznými právními předpisy. Možnost registrace v e-shopu není primárně určena pro osoby mladší než 16 let.
IX. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Kupující v postavení spotřebitele má právo obrátit se na Prodávajícího se žádostí o nápravu, jestliže není spokojen se způsobem, kterým Prodávající vybavil jeho reklamaci anebo jestliže se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva. Jestliže Prodávající na žádost Kupujícího odpoví zamítavě nebo na ni do 30 dnů ode dne jejího odeslání neodpoví vůbec, Kupující má právo podat návrh k započetí alternativního řešení sporu (dále jen „ARS“). Formou ARS mohou být řešeny jen spory vyplývající z kupní smlouvy mezi Prodávajícím a Kupujícím, a spory s touto smlouvou související, s výjimkou sporů podle ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z. z. a sporů, kterých hodnota nepřevyšuje 20 EUR. Návrh na započetí ARS se podává k subjektu ARS podle ust. § 3 citovaného zákona, kterým je i Slovenská obchodná inšpekcia, a to za pomoci k tomu určené platformy nebo formuláře, jehož vzor tvoří přílohu č. 1 citovaného zákona. Další subjekty ARS jsou uvedeny v seznamu na stránkách http://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1. Subjekt ARS může od Kupujícího požadovat úhradu poplatku za započetí ARS, maximálně však do výšky 5 EUR s DPH. Jestliže je na ARS příslušných vícero subjektů, právo volby, kterému z nich podá návrh, má Kupující. Kromě ARS má Kupující právo obrátit se na věcně a místně příslušný všeobecný soud. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkách: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main.
Prodávající tímto upozorňuje, že Kupující se může obracet na následující orgány dozoru:
Ve věcech ochrany spotřebitele
Česká obchodní inspekce
Ve věcech týkajících se ochrany veřejného zdraví a kvality potravin
ÚSTŘEDNÍ VETERINÁRNÍ SPRÁVA
STÁTNÍ VETERINÁRNÍ SPRÁVY, SLEZSKÁ 100/7, PRAHA 2, 120 00
DOPLNIŤ SPRÁVNE ÚDAJE o ÚRADOCH!!!
Ve věcech ochrany osobních údajů
Úřad pro ochranu osobních údajů,
Tyto obchodní podmínky jsou volně dostupné na stránkách e-shopu a Kupujícímu je umožněna jejich archivace a reprodukce, a to zejména vytisknutím příslušné internetové stránky, stažením a uložením souboru ve formátu Portable Document Format (pdf) nebo uložením souboru obsahujícím tyto obchodní podmínky, který Prodávající zašle Kupujícímu v příloze e-mailu potvrzujícího uzavření kupní smlouvy.
Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky změnit. Změněné podmínky Prodávající zpřístupní na stránkách e-shopu. Vůči Kupujícímu je účinné vždy to znění obchodních podmínek, které je přílohou e-mailu obsahujícího vyhotovení kupní smlouvy. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vznikající po dobu účinnosti předcházejícího znění obchodních podmínek.
V případě, že některá část těchto obchodních podmínek bude neplatná nebo v rozporu s právním pořádkem Slovenské republiky, ostatní ustanovení zůstávají toto neplatností nedotčena.
V případě jakýchkoliv problémů nás kontaktujte na info@freshery.eu
Tyto všeobecné obchodní podmínky včetně a součásti nabývají účinnost 1. srpna 2021.
PŘÍLOHA Č. 1 – VZOR FORMULÁŘE K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Prodávající:
FRESHERY s.r.o.
Rožňavská 8
Bratislava – Mestská časť Ružinov
82104
www.freshery.eu / www.freshery.sk
info@freshery.eu
tel.: +421 908 02 02 12
IČO: 53434021
DIČ: 2121421368
Zapsaná v Obchodním registru Okresního soudu Bratislava I, Oddíl: Sro, Vložka číslo: 149065/B
Adresa k vrácení tovaru:
Freshery s.r.o., Rožňavská 8, Bratislava 82104
Kupující:
Jméno a příjmení:
Ulice a číslo:
Město:
PSČ:
Telefon:
e-mail:
V souladu s §7 (a následujícími) zákona 102/2014 Z. z. O ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozních prostor prodávajícího, tímto oznamuji, že odstupuji od smlouvy v níže uvedeném rozsahu:
Číslo faktury:
Datum nákupu:
Datum převzetí zboží:
Název vráceného zboží Počet kusů (množství) vráceného zboží, cena vráceného zboží
Suma za vrácené zboží spolu:
Číslo účtu a kód banky kupujícího, na který bude požadovaná suma vrácena:
Beru na vědomí skutečnost, že prodávající není povinen vrátit peníze do 14 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy, do momentu pokud mu není dodáno zboží, nebo neprokážu zaslání tohoto zboží. Nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení jsem povinen / povinná zaslat zboží prodávajícímu.
Datum a podpis kupujícího: